yesimerdinc 21 haftalık hamileyim sağlık icagindan aricaklaribi söylemişlerdi kayıt yaptırdığım zaman asi için benim mi gitmem lazım bilenler yazsın
Aylnn yesimerdinc cnm bn kayıt açtırdığım gün hamile takip kartı verdıler ger gıttıgımde bir sonraki kontrol günümü yazıyor karta benım böyle oldu arama falan olmadı 21. Haftaya kadar aşımı olmustum ben
Nazliegin yesimerdinc 20. Haftaya kadar tetenoz asini olman lazım di zaman kaybetme hemen gut tetenoz aşısı için geldim dersen yaparlar hemen çünkü iki doz kullanılıyor biri şimdi ikinci doz da 1 ay sonra hemen git yaptır
Ozlemsvr yesimerdinc büyük ihtimal ilk asini yaptığı zaman verir. Benim öyle yaptı canim.. ilk aşıyi kaydetti sonrası için gün yazdı karta..
HayalYaren yesimerdinc bende ilk kayıt olduğum zaman gitmiştim aşı için 20 haftamın sonuna doğru aradılar benide