Nurglsari Kızlar selam 35 haftada doğurup küveze alınmayan var mı , rahim yolum kısalmış doktor iki haftaya doğum olabilir dedi 35 haftayı dolduruyoruz o zamana ciğer geliştirici de vurunucam ama korkuyorım 35 haftada doğurup sorun yaşamayan var mı
aslhnkrts9 Nurglsari 34.de doğum yaptım direk yanıma getirmişlerdi bebeği bizimki sarılıktan yatmıştı yoğun bakımda
Nurglsari Efnan-77 ben şu an 33+5 im pazartesi ciğer geliştirici vurunucam umarım girmez küveze erken gelmez
SbLBrk Ben oglumu 35. Hafta icinde dogurdum 3300 kilosu kuveze girmedi herhangi bir sorun yasamadik sadece sutum gelmedi mama verdik onun disinda sorun olmadi yani
Nurglsari Yasminnnnn benimde 2500 kilosu şu anda ama nolur nolmaz diye doktorum ciğer geliştirici vurdurmak istedi
Eceninanne Nurglsari ben 31 de dogum yaptım kızım 28 gun kıvezde kaldı. Cok sukur şimdi gayet ıyı. 2. Dogumum 35 te oldu oglum 10 gun kaldı kuvezde ondada sıkıntı yaşamadım sukur. 3. Ye hamıleyım ınsallah bu defa 38 gormek nasıp olur. Haftanız ıyı endişe etmeyin. Saglıkla gelsın bebısınz
Aybukeb Nurglsari bir arkadaşım tam 35 de dogum yapti 2900 du galiba oğlu ciğer geliştirici olmuştu girmedi kuveze
Yasminnnnn Nurglsari Tabi önlem amaçlı vururlar benimde erken doğum riskim var inşallah sağlıkla kucağımiza alırız
Dinlemeyiseven Nurglsari yenidoğan hemşiresiyim 35 haftalık olup gayet sağlıklı doğan çok bebek gördüm bebeğin kilosunun iyi olması emme refleksinin olması ve sağlıklı doğması durumunda anne yanına verilir. Hayırlı olsun:)
Af00 Dinlemeyiseven doğuma yakın bebek ölümleri neden olur birde benim 33+6 haftam uygulamaya göre ama ultrasonda bir hafta geri söylüyorlar haftasını gelişiminde haftasıyla uyumluymuş endişelenmeli miyim
Nurglsari Dinlemeyiseven içimi çok rahatlattınız teşekkür ederm ☺️🌸 2400 45 cm bebeğim doktor kilosu iyi sadece önlem olarak ciğer geliştirici vurucam birde makar gelişki olduğu için dedi ama insanın içi rahat etmiyor yinede erken diye birde istirahat verdi yatıyorum sürekli