merimiri Kızlar 30+5 oldum dün gece biraz göbek altı diyim hafiften bir ağrı oluyor gece yatarken sağa sola yatarken çok korkuyorum bebeği eziyor muyum diye çünkü asla rahat uyuyamıyorum bu yalancı sancı mıdır neyse artık sizde bu haftalarda oluyor mu ?
Rabia_36 merimiri bende 30+3 haftaligim geceleri uyuyamıyorum dün hep sırt üstü uyumuşum sabah sancıyla uyandım yanlarimin acisiyla heralde bu haftalar da normal