CerkesMaria Kızlar adetime iki gün var ovülasyon gününde pik de gördüm değerlendirdim sabah öylesine bir test yapayım dedim negatif gördüm üzüldüm sizce çok mu erken yaptım bazıları yapıyor silik görüyorlar ben de merak etmiştim
Dilekulgtt CerkesMaria bende ovulasyonda degerlendirdim ama sonuc olumsuz. Dunde senin gibi test yaptim negatif cikti ve aksamina adet oldum malesef