babygst 26 haftalık gebeyim 19. haftada 3lü taramam 177/1 çıktığı için doktorun önerisiyle ve bebeğin daha küçük olmasıyla (sıvı alımı daha kolay olacağı için) yaptırdım. Herkesin deneyimi farklı, asla yaptırın veya yaptırmayın diyemem. İlk gebeliğimde de önerilmişti kesinlikle yaptırmam deyip nipt yaptırmıştım. Net sonuç öğrenmek için amniyosentez evet ideal ama olumsuz yönlerini de düşünmek gerek 🌿