yesillimonn benim 31 haftada inmişti fark etmiştim hatta eşime de göstermiştim bak karnım assa indi diye belli bariz farkediliyordu resmimi çekip teyzeme atmıştım herkes inmiş demişti ertesi günlerde doktora gidince bebeğimin bas adağı döndüğünü öğrendim Doğum pozisyonuna geçmişti inşaAllah bidaha dönmez geri demişti doktorum suan 36+3üz daha bisey yok döndükleri için oluyor o