Ebruyi canım ben özelden 30 günlük aldım heyet raporu ve maaşının hepsini almıyorsun maaşında devlet hesaplayıp ona göre yatıyor ama tam maaşın yatmıyor illaki ve doğum iznine hiç bir şekilde etki etmiyor
Ebruyi normalde çalışan kişinin yılda 40 gün rapor alma hakkı var onu geçersen iş veren seni tazminatsız ve haklardan yararlanmadan çıkartabilir insaf meselesi tabi kanunen böyle e nabızdan 2024 yılı itibariyle kaç gün rapor kullanmışsın bunları sayman gerekiyor 3 günlük rapor aldıysan bile bi rapor diye değil 3 se 3 diye sayacaksın