siriusbiri Kızlar günaydın 🩷 gebelik şekerim var sabah açlıklarım normalde 90-95 arası çıkıyor ancsk iki gündür geibim 98 görmeye başladım açıkçadı canım sıkıldı sizin de geipte şekeriniz artıyor mu?
CansuBzr siriusbiri kesinlikle birbiriyle bağlantılı benimde var şekerim doktorum özellikle salgın zamanlarında kalabalığa girmemi asla istemedi gerçekten de gripken hiç yemediğim halde şekerim ekstra yükseldi o yüzden grip olduğum an hastaneye koştum serumla falan süreci kısaltmak için.Doktorum şeker enfeksiyonu/enfeksiyon şekeri tetikler dedi.Bu her yerde yazar zaten şekeri olanlar çok zorlanır grip zamanı.
siriusbiri Pamuk selam teşlekürler yorumun için. Ben araştırdım enfeksiyon halinde vücut şeker ile artan enerji ihtiyacını karşılamaya çalışıyormuş seker hastasında oyuzden artabilirmiş, belki birileri okur faydam olsun 😄
gizmolatapia Evet yükseltiyor bir de yükselmiş görünce strese girme streste yükseltir iyice döngüye girersin 🥲