Tutaste_ Burda okuyodum hep bende görebilcekmiyim o günlerü diye allaha sükür gördüm ✨herkes kucagına alsın bebişini insallah sağ salim
Betul-97 Tutaste_ Şimdi bundan sonrası o kadar hızlı geçiyor ki şaşırıyorsunuz 😊 Bende 99′u gördüm şu an 26 günüm var Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Betul-97 Tutaste_ Birde doğduktan sonra alışma süreci var 😊 Nasıl ilk aylar bulantı, koku hassasiyeti vs bebek doğduktan sonra da uykusuzluk, göğüs yarası filan bunlara alışacağız😅😅 Sağlıklı doğup büyüsünler de o günlerde geçer
Merve_31 Tutaste_ benimde son 76 gün 99 gördün ya devamı hemen geçiyor aslında havalar sıcak sürekli evdeyiz diye zaman geçmiyor bir yerlere gidebilsek uzakta olmasak hemen geçerdi 🥲
Tutaste_ Merve_31 valla ya bebeği sogukta hasta edicem diye cok korkuyorum hamileliğim hiç yaza denk gelsin istememiştim 😀
Merve_31 Tutaste_ kış bebeği daha güzel ya kundakla hediye paketi yapıp sararız miss 😂 Yazın bebekler sıcağa hiç gelemiyor