Merhaba kizlar. Bana hamile kalmadan önce mide fıtığına bağlı reflu tanisi konuldu. 1 ay tedavi gördüm sonra hamile kalabilirsin hiç problem yok dedi.18 haftalık hamileyim Simdi biraz kaçırayım midem rahatsız oluyor boğazım düğümleniyor, nefes darlığı çekiyorum. Şuan idare edebiliyorum daha kötüyüm bu tanı konulmadan önce ama hamileliğin ilerleyen zamanlarında mide yukarı çıktıkça daha da zorlanır miyim ? Bu şekilde gebelik yaşayan var mı? Tecrübelerinize ihtiyacım var