beyza18 şöyle kiiii, ben ilkinde eve kabul etmiştim ikram yapmamama rağmen zor oldu, bunda hastanede geçiştireyim diyordum eşimin tarafı çok kalabalık, bunu söyleyince eşim de hangisi duracak ki hastaneye gelseler 40ın çıkınca eve yine gelecekler boşver karıştırma hastaneyi dedi direk vazgeçtim 😂🙈