Hulo2105 36+2 oldum annem sağolsun 2 hafta önce geldi camlarımın bir kısmını sildi, mutfağımı temizledi, halılarımı yıkadı bende elimden geldiğince cam sildim vs. Yavaş yavaş odaları temizleyip halıları seviyorum gündüz havalar o kadar sıcak oluyor ki evimde dubleks üst kata çıkılmıyor resmen bende geceleri iş yapıyorum. Eşyalarım hazır her şey hazır sadece çantaya yerleştirmek kaldı nasipse normal doğum istiyorum şimdilikte öyle gözüküyor. Nefes darlığı ve arada bir sol bacağıma kraöp giriyor onun dışında gayet güzel bir hamileliğim oldu 😊Rabbim sağlıkla doğup büyümelerini nasip etsin🤲🏻🤲🏻