Letubra Hanımlar doğum belirtilerinin neler vardı? 36+3teyim bugün farklı yada yağlı birşey yemememe rağmen ishal olmuşum. İshal sizin belirtileriniz arasında mıydı. İnşallah değildir bir kaç hafta daha bekleyebiliriz 🥲
nergis-3567 Letubra karnımın aşağıya inmesiydi belirtim sadece ne bi acı ne bişey yoktu 😊 39+6 doğum olmuştu suni yle doğum yaptım 2 sm acıklıkla hastaneye gitmiştim☺️ allah herkeze hayırlı kolay bi şekilde doğum nasib etsin 🌸
aysss- Letubra Bende 35ten beri ishalim 38+4olduk 🥲kızımın keyfi yerinde gelesi yok doktor normal oldugunı söyledi ama sen de yinede bir sor