Anneyimm ben yapmadım ablam 1,5 sene önce yaptı onda işe yarayan şeyleri not aldım ben de. inşallah bize de fayda eder. Ama kendisi "şunu yedim şakır şakır süt gelecek" diye bekleme sadece artışı hissediliyor diyo. Yani biraz bünye meselesiymiş. Aman çocuğu doyursun yeter