Ece5454 merhaba kaçıncı haftada baktı tekrar kan değerlerinize doktorunuz?bende 38 haftalık kaybettim pıhtılaşmadan dolayı bu gebeligimde hiç bakmadı degerlere her türlü kullancaksin dedi oksapar 4 kullanıyorum ama yeterlimi acaba diye düşünüyorum doktoruma tekrar değerlere bakalım dedim gerek yok dedi ama yinede kafama takılıyor.sizin neden tekrar baktı degerlerinize?