Bidemet Merhaba 19 haftalık hamileyim 3 hafta önce meme usg çekildim elime gelen sertlikten dolayı 10×4mm intrammaryan lenf nodu var dendi. O şişlik geçmedi hiç,böyle benim gibi olan var mı?
Bidemet Semaela doktora gittiniz mi,gitmenizi tavsiye ederim önemli bisey değildir ama aklınızda soru işareti kalacağına gidip rahatlarsinjz
Galiba Bendede oldu halada var büyüyo hatta hiç küçülmuyo USG girdim skntili bı durum değilmiş içiniz rahat etsin sizde bı görünün
Bidemet Galiba sizin ne peki lenf nodu muymuş yoksa kist mi,ay tabi insan ister istemez stres oluyor ama usg de çıkar bisey yoksa yoktur
Galiba Bidemet lenf noduymuş ama her iki göğsümdede başka başka kistler varmış zararsız ama takip edelim dedi doktor 6 ay sonra kontrol önerdi
Bidemet Galiba ağrı yapıyor mu,benim ara ara ağrıyor lenf nodu şiş klan göğsüm ve o şişlik bazen elime geçiyo tam geçmedi,göğsüm büyük diye mi böyle şişti diye düşünüyorum
Galiba Bidemet benimkide ağrıyo ara ara evet agriyosa korkulacak bişey olmadığını soyeldi doktor ama strese girmeyin gebelikte görülmesi muhtemelmis ben o yüzden bı iki ay kadar geçmesini bekledim gecmeyinve korkup gittim bı sknti olmuyomus sıkmayın canınızı strese girip bebetoyu da üzmeyelim. İçiniz rahat olsun diye bı kontrole gidin inşallah önemli bişey cikmayacaktir
Semaela Bende ultrason girdim enfeksiyon mastit tarzında bişey olduğunu söylediler antibiyotik kullanıp tekrar muayene olmam gerekiyormus
Semaela Bidemet çok sagolun ablam bikac ay önce memesinde kitle çıkıp gogusunu aldırmak zorunda kalınca bian düşündürücü geldi ama şükür antibiyotik başlayacağım doğum sonrasında da sıkıntı olmasın diye