Aysegltsn Kızlar ben muaneye gittim bebegin basi cok assiga dedi doktor alttan rahim uzunluğuna bakalım dedi baktı ve iyi dedi ama basi cok assagida baskı hissediyomusun dedi böyle durumla karşılaşan var mı, dogum mu geliyor yani
Msydn6 Aysegltsn kaç haftalıksınız ? Valla benimde baş aşağırda altıma çok baskı yapıyo aşırı 38. haftalığım çam sakurada takipliyim bende pazartesi gidicem sezaryene gün alıcam