Rabis6 progestan bu arada ben kullandım kahverengi akıntım gelince acile gittim, bebekte kanama yok rahmine yerleşme aşamasında bu görülebilir ama her ihtimale karşı progestan verdi sadece bir tane hap olarak kullandım tansiyonum düştü daha da almadım. Allaha şükür birşeyim de yok 😍 içini ferah tut güzel anneee ❤️🌸😍