ssevilmommy Kızlar siz kaçıncı haftada hissetiniz? Ben 19+1 im hala hissedemiyorum bebeğimi. Oglumdada çok geç hissetmiştim yapısalmı acaba
Gamze08 ssevilmommy yapısal kg içe karın genişliği vs hepsi etkiliyor bende erken hissettim mesela 16. Haftada tam
Cimenn1223 ssevilmommy kizimi 16 da 2.bebegmi 17 de hissetmeye başladm biraz da kiloyla alakali bir durum hissetme
htck16 ssevilmommy çocuktan cocuga degisir bence ben ilk gebeligimde 22.haftada hissettim şuan 2 . Gebeligim 23.haftada tam hissetmeye basladim 2.gebelikte daha erken hissedilir derler de alakasi yok bence
aogoya 18+4 şuan ve sanki içerden hissediyorum ama yanılıyor da olabilirim gaz da olabilir 😂😂 bilmiyorum yani bende bu soruyu soracaktım 2. Gebelikte daha erken hissedilir derler