Merhabalar daha önce bu durumu yaşamış anneler var mı varsa bilgi verir misiniz ben sezeryan ile doğum yaptım 2. Gebeliğim ikisinde sezeryan aralarında tam 2 yıl 1 ay var ikincisinde kızım doğduktan bir kaç ay sonra hamile olduğumu öğrendim 40 im çıktı kanamam durdu adet olmuyordum 3 aydır gitim spiral takmaya 15 20 günlük hamile olduğumu öğrendim korunduğum halde ama sağlam korunmamişim belli ki kızım 8 aylık gebelik 5 aylık ve riskli gebelik dediler sonlandir dediler yapamadık kıyamadık ama çok sancı çekiyorum aşırı doktor riskin var normal dedi böyle bir durum yaşayan varmı tecrübe leri neler ameliyat yerine zararı var mı ne yapmak gerekir açıkçası korkuyorum olacak her ihtimale karşı ödüm kopmuş teşekkür ederim şimdiden