Arkadaşlar kan ilacı kullandığım halde ferritinim 5 e düşmüş hemoglobinim de 10 a. Ozeldeki doktorum ferinject taktir ama ben yazamıyorum dahiliye yazicak dedi. Dahiliyeye gittim o da hamile oldugun için ben o en riski alamam devlet hastanesindeki kadın doğum yazabilir dedi. Ozeldeki doktor neden yazamıyor anlamadım. Asıl sorun da şu ki taktırmaya korkuyorum alerjik reaksiyon gelisebilirmis bebeğime bişey olur diye korkuyorum. Taktıran ya da değerleri bu kadar düşen var mı. Ne önerirsiniz doğal yollarla mi yukselteyim