Ebru021 Kızlar sabah ilk idrarımla testi yaptım aradan 3 4 dakika gibi bir süre geçtikten sonra ikinci çizgi çıkmaya başladı böyle bir durumda sizce kuruma mı ya da gebelik mi
Aleyna_Yilmaz Ebru021 Hafif çizgi var ama gebelik olabılır bence hastaneye gıdıp kan tahlılı yaptırın
Cimenn1223 Ebru021 hemen çıktıysa pozitif canm yarım saat 1 2 saat geçtiyse kurumadir kanla kesinleştir istersen
Ebru021 Cimenn1223 canım 4 dakika falan geçti sonra çıktı bugün hafta sonu ya ancak pazartesi günü kan vereyim