incidemir Merhaba arkadaslar kizim dogdu 2100 gram ile kendi nefes alabilio ama kilosu az o yuzden yogun bakimda .suyum gelmisti kalbi durmaya dogru gidince normali beklemediler .buvarada antalyada devlette kuvezle dogum yapacak olan annelere dikkat devlette yeni doganlarda yer yok sevk ediliosunuz
Sibello incidemir Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip eylesin inşallah ♥️♥️Tez zamanda toparlanır kucağınıza alırsınız umarım size de çok geçmiş olsun 🥰
sonsuzmasalim incidemir Allah anali babali büyütmeyi nasip etsin insallah💕 tezzamanda küvezdende cikip evine gelir insallah