Güzel anneler ve anne adayları çok şükür zorlu bir süreçten sonra kızıma kavuştum normal Doğum hikayem dün sabah suyumun gelmesinle başladı sabah 4:00 suyum geldi 6:00 gibi hastanedeydik 2cm acıklıkla 2 dogumum olmasına rağmen zor acılma gecirdim sonlarda baya zorlandım bütün hastaneyi kaldırdım diyebilirim artık keşke sezeryanı yapsaydım diye bagırıyordum😁 neyseki meleğime sağlıklı bir şekilde kavuştum merak edenler varsa yazabilirler🥰 herkeze kolay doğumlar diliyorum biz artık elendik🥰 darısı sizlerin başına 🌸🌸