Kızlar dün geceden beri aşırı bel ağrım var ve bebeğin kafası aşağıda sanki pelvis bölgemde sürekli hareket ediyor ve sürekli tuvaletim var gibi hissediyorum arada bir de iğne batırıyorlarmıs gibi bir şey oluyor bu doğum başlangıcı için bi sinyal mi 36+6 dayım ve sezeryan günüme daha 10 gün var