Sewi Selam kızlar, bebeğim mememi kabul etmiyor bir türlü çekmiyor ağzına. Bende mecburen süt sağma makinası kullanıyorum ama bazıları sütün kesilir öyle diyor doğru mu bu ? Deneyimli kişilerden yorumm bekliyorum..
Yasemingllr Hayır kesilmez benimde bebeğim ilk ay emmedi bende sağarak verdim şırınga ile tam 2 yaş emzirdim daha sonra hiç kesilmedi
Yasemingllr Birde sana tavsiyem göğüs ucu kullan o şekilde hemen tutar sağmaktan daha iyi bir süre sonra emmesi güçlenince göğüs ucu olmadan kendisi tutar bende o yollardan geçtim çok zorlandım ama değdi
Gmz09 Süt sağmanın mantığı zaten süt kanallarını uyarmak.Uyardıkça süt üretimini tetikliyor ama fazla sağım yapmakta hiperlaktasyona sebep olur yani ne kadar çok sağım yaparsanız süt o kadar artar durumunuza göre bu kötü de olabilir iyi de.Emzirme danışmanı ile görüşmek çok faydalı oluyor böyle durumlar da.Emzirmeye geri dönecekseniz silikon uç biberon emzik kullanımı durumu baya zorlaştırıyor.Meme reddine neden olan durumu anlayıp ona göre çözüm bulmak daha iyi olur gibi.Ama çözemezseniz de sorun değil önemli olan bebeğin karnının doyması.