Kızlar beyazlar ve renkliler olarak ayırdım kıyafetleri müslinleride beraber yıkamayı düşünüyorum hepsini 30 derecede yıkasam yeterli mi daha yüksek ısıda mı yıkamalıyım birde kurutma makinesine atsam sorun olur mu hijyen programı var onda yıkayıp kurutabileceğimi söylediler yinede emin olamıyorum