Ezomommy kişiden kişiye değişiyor diye biliyorum bende nst de 97leri falan gördüm bugün hemşire geldi sancı kasılma hissediyor musun dedi bende normaldim yani dayanılmayacak bişey yoktu. Suni sancı verdiler arkadaşıma doğal sancıyla arasında fark var mı bilmiyorum ama o mesela elliler de ben ağlıyodum diyordu