Arkadaşlar benim pilates hocam bana dediki ayakların çok şişsede ayağını tutucak güzel bir spor ayakkabı giy hatta evde bile giy terlik gibi rahat şeyler giyersen şişecek yer bulup daha çok genişliyormuş. Terlik giymeyi bıraktım dışarı cıkarken falan hep ayakkabı giyiyorum biraz daha faydası oldu