Arasmommyyy duphastonu bir ay kullanmıştım adet söktürücü olarak, folukil kisti oluştuğu için. Normalde duphaston u 10 gün kullandığınızda biter bitmez bir ya da iki gün içinde adet oluyorsunuz zaten, o adetin 8. Günü tekrar kullanırsanız, benim anladığım tahmini 27 günlük bir döngü de adet olursunuz 6 ay boyunca ben öyle anladım. Ama siz yine de tam olarak nasıl kullanacağınızı doktorunuza sormalısınız en sağlıklısı o olur, yoksa ilacı yanlış şekilde kullanmanız hem zararli olabilir hem de tedavinizi aksatir. Herkese aynı şekilde kullandırılmıyor çünkü.