drnalyna61 Merhaba kızlar 36+2 haftalık hamileyim. Doğum normal olsrak gözüküyor. Suana kadar korkum yoktu dogumla alakalı ancak gecen gun gırdıgım çatı muayenesınde yasadıgım acıdan dolayı buyuk bır korku olusmaya basladı bende. Var mı aynı durumu yasayan
Betul-97 drnalyna61 Ne zaman çatı muayenesi oldunuz ben 36 haftalıkken gittim doktor bakmadı haftaya tekrar gel dedi
Zmom drnalyna61 ben de normalden çok çok korkuyorum sezaryen istiyorum en son makat gelişti zaten. Aslında ikisindende korkuyorum açıkçası önceden ne varki doğurup çıkarım derdim zaman yaklaştıkça bunaldım. Ve piskopat gibi her iki doğumun da videolarını izledim. Sezaryeni şu yönden istiyorum o an bir şey hissetmeyeceğim. Ama sonrası var işte o dikiş izi bazıları yorgan diker gibi dikiyormuş ya ne bileyim. Bende seninle aynıyım😢 umarım Allah nasip eder pozitif doğum hikayelerimiz olur. Doktor önemli Allah vicdan yoksunu doktorlara düşürmesin
Alparslanmom__ drnalyna61 bende 36; haftalığım daha banada çatı muaynesi yapmadı doktorum.bnde korkuyorum açıkçası ama her iki doğumunda zorlukları var Allah su gibi doğumlar nasip etsin inşallah sağlıkla hayrlsiiylanhamgisi daha hayrlı olacaksa o olsun,🙏🌸
1prensesannesi__ drnalyna61 kendini kasmasan acı hissetmiyosun asko ama sancı hepsini geciyo bende 2. Hamileligimi yasiyorum 36 olcaz yarin bende de korku var yalanci sancilarim basladi her sanci vurdugunda ödüm kopuyo ama durum normal doguma uygunsa en sagliklisi bu eskiden sezaryen yoktu kadinlar hep normal dogum yapmak zorundalardı öldürmez ama süründürür biraz bunu yasayan tek ben degilim diye diye kendimi avutuyorum illa biticek omur boyu surmicek sabretmek lazım dayanmak lazım bebegimiz icin ben kendi kendimi bu düşüncelerle motive ediyorum ve cok dua ediyorum Rabbim kolaylastirsin diye insAllah su gibi kolay dogumumuz olur canim
Alparslanmom__ Zmom amin doktor şans işi ben izlemiyorum valla sadece posta pozitif doğumlari okuyorum o psikolojikmende iyi geliyor bna pozitif düşünelim de pozitif doğumlariniz olsun insllah her doğum kendine özeldir herkesin acı bir eşiği farklıdir.
Alparslanmom__ 1prensesannesi__ ilkinide normalmi dogurdunuz bu arada bende 36 haftalığım yalancı sancılar nasl geliyor ki merak ediyorum benimde karnimda sancılar oluşmaya başladı belimde çok agryor artk
Zmom Alparslanmom__ yok izleme zaten. Ben ilk doğum ve çok meraktan izledim🤧 aslında çok korkunç falan değil ama normal doğumun süreci çok uzun sancı çek açılma bekle doğuma gir orda ıkın ıkın. Sezaryenin de sonrası korkutuyor. Bende her ikisini de okuyorum etkilenmiyorum fakat süreç gözümde büyüyor 🤦🏻♀️ Allah bir avazda kurtarsın inşallah
1prensesannesi__ Alparslanmom__ ilkide normaldi askim yalanci sanci duzensiz oluyo gunde 1 2 defa geliyo sonlara dogru gunde 5 kere falan oluyo adet sancisi bildigin biraz daha agritiyo dogum sancisi duzenli ve sık araliklarla oluyo sona yaklastikca bebek kanala asagi iniyo haliyle kasiliyo kendini doguma hazirliyo onun sancilari yalanci sanci oluyo dayanilmicak gibi degil yani adet olmussun olcakmissin gibi belden bacaktan kasiklardan agrilar giriyo
Alparslanmom__ Zmom amin cumlemizin insllah saglklla 🙏🌸 su gibi doğumlarimiz olsun sizinde normalmi görünüyor doğum süreciniz kaç haftalıksnz?
Zmom Alparslanmom__ 30 haftalığım 27 de makat geliş dendi geçenlerde acilde ise baş geliş dediler daha tam bilmiyorum hangisi nasip olacak. Sizin normal galiba inşallah pozitif doğum hikayenizi okumayı isterim bana da nasip olur inşallah 🫶
FyA drnalyna61 inanılmaz korkuyorum doğumdan kiiii bnde çarsamba günü çatı muayenesi oldum ve canım inanılmaz acıdı hopladım resmen çığlık çığlığa kaldım ama sadece o an için gecerli oldu sonrasında ne acı ne ağrı hiç bişi olmadı doktorda sordu hala normal istiyomusun diye bnde istiyorum dedim 🤣🤣🤣 canımız tabikide fena yanıcakkk kaçarımız yok kolay değil insan çıkıcak ama ben ana bırakıyorum hiç doğumu düşünmüyorum bile ana bırakın nasipte ne varsa o kendinizi korkutmayın
Ketii FyA çatı muayenesi nasıl yapılıyor . Ben de 34 haftalığım normal sezeryan arasında gidip geliyorum .
FyA Ketii doktor iki parmagını sokuyo elini içerde döndürdü parmaklarını ayırdı falan yani benim hissettiğim bunlardı acayip canım yandı belki sizn yanmaz
Eda1254 drnalyna61 o çatı muanesinde ister istemez kasildigimiz için acı oluyo doğum yapmış biri olarak söylüyorum ikinci gebeligim ama bana hala zor geliyo çatı muanesi doğum öyle değil ama korkma oyüzden