Dilek_tnn Kızlar merhaba adetim normalde sürekli düzenli en fazla 1 ya da 2. Gün mutlaka olurdum olmam gereken gün erken test yaptım negatif çıktı bugün kaset test yaptım yine negatif başına böyle gelen var mı acaba yardımcı olursanız çok sevinirim
Zelihapekr Benim adete iki gün kala yaptım negatif çıktı. Adet 5 gün gecikti hala yoktu. 5. Gün yaptığımda 5 saniye içinde ikinci çizgi belirginleşmişti. 5 gün gecikmede ikinci çizgi çıkar çoğunlukla. Biraz daha bekleyip tekrar yapın isterseniz.