Damlaalltnn Test yapıyorum ama negatif çıkıyor ama bütün belirtilerini yaşıyorum psikolojim bozuldu bana yardım edinnn
Asi_07 Adet gününüz geçti mi acaba çubuk testlerde yanılma payı çok yüksek varsa bile çıkmayabiliyor tabi piskolojikte olabilir en iyisi kan testi yaptırın Rabbim gönlünüze göre versin
myavocado Damlaalltnn bat 13 temmuz ise kanda çok yüksek ihtimal çıkar, idrar yanıltabilir. En iyisi kan verin strese girmeyin .