Ya bende mi gariplik var anlamadım, 33+5 im. Ne bel ağrım var, ne dönmekte zorlanıyorum. Geceleri de sabaha kadar uyuyom vala, sabah kalktigimda hareketli de gayet bebek.
Biraz fazla ayakta kalırsam hafif belim ağrıyor ama plates topunla geçiyor o da.
Bebeğin kafası nerde bilmiyorum siz nasıl anladınız ? Bazen kaburgamda hissediyorum ama kafası mi eli mi ayağı mi nasıl anliyosunuz ? Bide 28. Haftada gittim en son , doktor kafası orda burda bişi demedi. Bilmek gerekiyor mu ?