Gulll00 Zeyela aventin ultraair ini kullanmisti kizim hep. Memnunda kaldik. Kaucuk emzik onermem. Şisiyorlar. Her ay degistirmen gerekiyor. Yumusuyor bu sefer bebek yenisini emmiyor.
gktgmom Zeyela ben bibs aldım ama daha kullanmadım hem kauçuk olandan hemde damaklı aldım hangisini alırsa almazsa philips avent deneyeceğim
Zelihapekr Zeyela marka olarak bilmiyorum ama doğar doğmaz vermezsen maalesef sonradan alışmıyor emziğe. Doğunca da çenesini emzikle yormasın emsin diye doktorlar tavsiye etmiyor.
1prensesannesi__ Zeyela ben 2li takim aldim 2 tane birini avent aldim birini chico aldim avent kiraz model emzik cift tarafli chico da damakli emzik hangisini tutarsa artik meme ucu gibi olanlar cene yapisini bozuyo diye biliyorum
Zehraaunall Ben bissuru denedim emzik anne memesine en yakını bibs demişti eczacı aldım kızım hemen tuttu memeyi diğer memelerden midesi bulanıyordu bibsde bulunmadı 😅
denizleo09 Philips soothie den hiç şaşmam. Yıllar önce kızımda da kullanmıştım şimdi de oğlum için aldım
Merveasm Zeyela oğlumda philips ultra air kullandım 2. İçinde aynısını aldım uyku geçişlerinde tek emdiği için bizim için çok zor olmadı