Bedafera 22 haftalık hamileyim İki gündür korkunç bir diş ağrısı çekiyorum🤢hamilelikte diş tedavisi yaptıran var mı arkadaşlar
Usui Bedafera bende geçici dolgu yaptırdım iltihap falan olmuştu dişim kötü agriyodu sen yine de bı danış😣Allah şifa versin
Mrsmy Arkadasima dr u 4. aydan sonra yaptirabilecegini soylemisti ve o da yaptirmisti.bence dr unuzla bi gorusun.cok gecmis olsun