hanlnim GuzelMelegimm bir zararı yok dimi? Bende eskiden içiyordum tüp mideliyim ben 28+5 oldum mide yanması mahvediyor beni doktoruma danışacağım nexiumu kullanmayı özledim😔
Kubraa4747 Damla_pelin bende 32 haftalığım çok çektim mide yanmasından bana mide koruyucu verdi nexium 3 günde bir tane atıyorum mükemmel bir ilaç tavsiye ederim
Crnsln Damla_pelin Rennie şurup doktorunuza söylerseniz yazar hamileler kullanabiliyor gittiğinizde mutlaka söyleyin