GsAnne Kızlar bugun tam 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim beta hcg 211 iyi mi sizce daha önce 3 düşüğüm var onları yüksek öğrenmiştim uygulamada da sat tarihime göre 4+1 biraz evhamlıyım tecrübeli anneler yorum yapabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim.