Rmysa27 Kızlar doktorum 13. Haftamda kız dedi kesin bir şekilde sizce de erken değil mi kesin konuşması kafam karıştı sızce cınsıyet nedır tahmın eder misiniz
ElifKus Rmysa27 benim 13+1 de kızım belli oldu tabii olamayadabilir ama yanlış da görülebilir insanız sonuçta Doktoe tecrübesi makinanın kalitesi etkiliyordur elbette