Ervazengin01 İlk doğumumda-7yıl önce- gümüş kapak henüz yeni çıkmıştı ben de bilmediğimden almamıştım ama göğüslerim 15 20gün gerçekten ciddi anlamda yara olmuştu. 2.doğumumda faydasını en çok gördüğüm şey 1.gümüş kapak 2.avent kalkanlar kesinlikle. Gümüş kapak takıp birde kalkanları kullandım tek bir gün bile yara,acı vs şikayetim olmadı. Bence edinmenizde fayda olur diye düşünüyorum. Birde lansinohtan hiçbir verim alamadığım için ilk doğumumda, momsy temizleme spreyi almıştım. Emzirdikten sonra göğüs ucuna sıkıp 5-10saniye bekleyip kuru pamuk ile siliyordum.Sağlıkla gelsin bebeğiniz