Kızlar merhaba bu benim kimyasal gebelikten sonra yaşadığım 2. Gebeliğim. Şuan 7+3 teyim şükür ama aklıma takılan şey 6+2 de ufak bir lekelenmem olmuştu acil doktoru eşimle kan uyuşmazlığım var diye iğne yaptı daha sonra ne kanama ne lekelenme hiçbir şey yaşanmadı bugün de kalp atışını duyduk. Bugün doktorum iğne yapılmış olması iyi olmuş dedi. Yerleşme kanaması kaçıncı haftaya kadar yaşanıyor ben yaşamayacak mıyım normal mi sizce