emineaycyilmaz Cckesra Gebe okulundan öğrendiklerim Karın düşmesi - Enerji yükselmesi - Şiddetli bel ağrısı - Karın sertleşmesi tamamının - Bulantı - Kusma - İshal
2baby1mom_ Cckesra benim ilk dogumumda nişan geldi 2 gün sonra da sancılarım başladı sonra siddetlenince de hastaneye gittim doğurdum zaten 😊
Zeyyno_ Cckesra Bnm ilk gebeliğimde ilişki sonrası sancım başlamıştı ertesi gün öğlene kadar bekledim gittiğimde 5cm açıklık var dendi yatış yaptılar akşam 9:45tede kızım doğdu nişanım suyum felan gelmedi hic
Huda-27 emineaycyilmaz peki sonra hemen hastaneye gittiniz mi süreci nasıl yönettiniz acaba ilk doğumda benim sancım olmadığı ve günüm geçtiği için suniyle başlattılar
Aysegul-ucbh Adet sancısı gibi başlamıştı benim. Sonra bacaklarıma ve belime vurmaya başlamıştı o sancı sonrada nişanım gelmişti
Glsmbln İlk kizimda nişanim geldi 2 gün sonra doğum basladi 2. De şuan sadece göbeğim indi onun dışında enerji var bakalım ne zaman gelicek
Zeyyno_ Aykizim22 Valla hastaneye gitmeseydin DHA kolay olurdu herhalde böyle anlatınca kolay geliyor ama 1gun boyunca sancı çektim sadece son anlarda sancı siddetlendi o zamanda bebek doğdu zaten Sağlıklı olsunlar da önemli olan o
Balkizimhumam Benim ilk başta hafif ağrılarım vardı sonra birden suyum geldi ama sancı gelmedi sonrasında sancım da başladı doğum gerçekleşti zaten