Merhaba 24 haziran da aşılama yaptırdım.Reglim 1 gün geçtikten sonra beta baktırdım 1.beta değerim 84 2.beta değerim 149 3.beta değerim 295 geldi.Doktor tam sınırda dedi.Sizce değerlerim neden bu şekilde.Benim gibi olup bebek sahibi olan var mı.Bu değerler normal mi.