1_papatya H-denizzz aynıyız birşey sormak istiyorum sende de alt tarafta batma hissi oluyor mu bebek tek tarafa toplanınca özellikle
Betul-97 basakc36 36+2 kavun oldukk😊😊 Zaman çok hızlı geçti Rabbim sağlıkla doğup büyümelerini nasip etsin🤲🏻🤲🏻
basakc36 iremsevinc Maşallah ben daha başlamadım 😂Kıyafet konusunda kararsızım neyden kaç tane alacağım bi fikrim yok 🙄