Leylaaa_46 ben denedim ne terlemedi nede 1 damla olsun su gecirmedi.ustelik bende ayaktaydi yani ne kadar muhafaza etmeye calissamda illede su dusmusdur uzerine.siz elinizi kenara tutarak yikana bilirsiniz.siz bilirsiniz ama.dikis acilincaya kadar sacinizi biri yikasa bedeninizide oylesine su dokseniz daha iyi olur gibi.10 gun zaten neki