emrekedi kızlar en ufak hareketimde belim çok acıyor normal mi bu doktor normal diyor ama çok zor yürüyorum
mervesel_ emrekedi aynı şeyi ben yaşıyorum hem alttan kasıklatımda çok acıyor acaba açılmam mı var badkıdan mı bilmiyorum ama kemiklerimi zorlanıyor resmen
Dilek-15 emrekedi benimde aynı korkuyorum bel fıtığı diye sağ bacağıma kalça içinden vuran bi ağrı yürümekte çok zorlanıyorum 39haftadayız