Kızlar adetim geçmedi daha 5 6 adetime bugün yine merakıma dayanamayıp yaptım kızlar idarar damlattıp gibi cıktı çizgi çok silik kasım agrım var birde bugün dostinex içtim ya Prolaktin yüksek diye içiyordum geçen ay böyle post açtım size yine böyle silikti nolur bu sefer olmuş olsun 13 yıldır bekliyorum kızlar yarın sabah bir daha erken gebelik testi alıp yapsam mı