efgoksen Kızlar duphastonla adetinizin düzeni nasıldı? Her ay aynı şekilde devam etti mi? Ya da duphastonla hamile kalanlar fikir verebilir mii Benim geçen ay duphaston son hapı gece ictim ertesi gün öğlen hastalandım ama bu ay adet olmadım daha ☹️
klbkvadisi efgoksen merhaba ben duphaston kullandım sonrasında güzelce adet gördüm adet sonrasını değerlendirdik eşimle o ay hamıle kaldım
efgoksen klbkvadisi 🥰 maşallah🥰tedavinizin kaçıncı ayı hamıle kaldınız benımde bu ay ıkıncı ayım yani 2.kutu duphaston bitti . Hamilelik belirtilerim de var ama dün kan negatif çıktı. Bugun olmam gerekiyordu. Adette olmadım geç döllenme olabilir dıye bekliyorum bir ümit 🥲 siz nasıl ogrendiniz
klbkvadisi efgoksen ben hamıle kalamıyorum diye doktora çıktım infertılıte bolumune yonlendirildim polıkıstık over var dediler bana sonra adet olamadığımı üç ay boyunca olmamıştım bunu söyledim bunun üzerine duphaston verdi yanlış hatırlamıyorsam bi tane yırmı gün boyunca mı ne içmiştim sonrasınnda adet gördüm sonrasında onun peşine hamıle kaldım yanı sadece bır aylık kullandım duphaston
efgoksen iyikianneyimm bende pcos var adet düzensizliği için rahim kalınlaşması için kullanmamı söyledi doktorum bebegin tutunmasına yardımcı oluyormuşş
efgoksen klbkvadisi ne güzel olmuş sizin dua edin banada, şimdilik bekliyorum bakalım hayırlısıyla kolaylıkla olmuş olsun bu ay 🫶🏻
klbkvadisi DerenMrt efgoksen çok teşekkür ederim allahım isteyen herkese hayırlısıyla hayırlı bi vakitte nasip etsin biz sekiz ay bekledik çok iyi anlayabiliyorum sizi 🌿🥹 ama herhangıbır büyük sorun yoksa hiç kendinizi üzüp kafaya takmayın allahın vardır bir bildiği şimdi olmazsa sonra oluyor🌸