Linamm Kızlar acil yardım istiyorum. Bir kac gündür çamasırım devamlı ıslanıyo ve ben hergun en az 10 adet camasır degıstırıyorum. Bıldıgınız su gıbı gelıyor😔 Doktorumu aradım ve bana suyun gelıyo olabılır dedi🤦🏻♀️ fakat suan daha cok erken 27+6 olduk. Cok üzülüyorum eger erken doğarsa sağlıklı bir bebek olurmu devamlı düşünüyorum. Sizce azar azar su gelme gıbı bır durum olurmu. Nedenını anlamıs degılım neden bu sekılde bır ıslaklık geldıgının sorusunu soruyorum devamlı kendıme.🤷🏻♀️Sizce azar azar suyum gelıyo olabılırmı gercekmı yarın ögleden sonra gıdıcem doktoruma inşallah baska bırseydır. Bılgılerınızı beklıyorum hamiş annalerimiz🤰🏻🙏🏻
Mother Linamm Kuzum inşallah suyun değildir bende de oluyordu ben erken dogum riski olduğu için fitil kullanıyorum doktorun ondan olabilir demişti akıntıda olabilir dedi veya da bebek büyüdüğü için baskı yapıp idrar kaçırıyor olabilşrsin demişti turnusolü ped verdi rengi siyah a dönerse bebeğin suyudur gel hemen dedi ki çok şükür olmadı içini ferah tut inşallah değildir ya Mübdi ya Ber zikirlerini çek elini karnına sür 99 ar tane
Elifnuruzelizan Linamm insallah degildir ama benimde 34 haftalik azar azar geliyordu suyum geliyormus dogum yaptim kese delinmis ondan sizinti seklinde geliyormustu
Linamm Bussraefe inşallah canım öyle değildir. Allah raz olsun dualarınız için rabbim hepimizi korusun evlatlarımızda içinde birlikte🙏🏻
Linamm Mother ay inşallaj degıldır kuzum bende cok dua edıyorum. Korkularım var bır suru nedenını hala anlams degılım bugun gıdıcem ıns o zaman tam olarak neden oldunu söyler sanırım. Allah raz olsun bılgılerın ıcın soyledını yapıcam❣️❣️
Linamm Elifnuruzelizan ay acaba benımdemı oyle bılemedımıkı doktor ben daha 28+3 oldum. Bana mantar var dedı😔Ay ıns mantardır yoksa eger erken doğum olursa cok küçük olur😓
Milas9 Linamm merhaba, ben de aynı sorunu yaşıyorum sürekli çamaşır değiştiriyorum doktorum idrar kültürü yaptı, kendisi de kontrol etti bu su değil dedi ama baya ıslanıyor bazen akıntı da geliyor , kafaya taktım bu su olayını ben de 😞
Linamm Milas9 benimde aynı sekılde oluyodu ve bendende kültür aldı altdan muane ettı canım acılman fılan yok demı mantar var dedı ama bılmıyorum mantar oldugu zaman bu sekılde su gıbımı gelıyo normalde alıntı olarak gelmesı gerekıyodu sanırım. Ama benım çamaşır bıldımız gbi ıslanıyodu bılemıyorum benımde kafam cok takılıyo😔🤔
Milas9 Linamm evet ben de aynı durumdayım sürekli hareketlerini takıp ediyorum. Takıntı mı yaptım onu da bilmiyorum cumartesi kontrol var suyu iyi diyene kadar rahat edemeyeceğim sanırım 😔
Linamm Milas9 inş ıyıdır canım bende cuma günü gidicem devamlı tuvalete gıdıp bakma geregı duyuyorum inş ıyıdır bebıslerımız rabbım korusun sağlıkla kucamıza alalım🙏🏻