Yeni_hamis Merhaba 14 haftalık bugun erkek dedı kıza dondugu oldu mu hoc yada doner miki acaba 2 oğlum var bir de kız duygusunu yaşamak istiyorum tabıkı sağlıklı olsun fakat ınsan bi istemiyor değil🥰
1234567_ Yeni_hamis benim 37 haftaya kadar erkek dediler sonra ozel hastaneye gıttıgımde kız oldugunu soyledı ler ilk basta guvenemedım Baska yere de gittim onlarda kız dıyınce hazırlıklarıma basladım
Hatci Yeni_hamis 9.haftadan 14.haftaya kadar %98erkek dedi hatta , 16 ve 18 de gittigimde kiz dedi canim hayırlısı artık 🥰
payidar Bana 11+6 da vajinal baktı kıza benziyor dedi. 14 haftalıkken başka doktor erkek dedi. Benimde bir oğlum var çok farklı iki hamilelik geçiriyorum ama cinsiyeti aynıymış. 16. Haftamı bekliyorum sonrasında kesin artık derim 😂
Buse344161 Yeni_hamis ihtimal var ama yinede çok umutlanma üzülürsün bana o haftada kız dedi haftası ilerlerdi gerçektende kız mış yani öyle herkeste yada çok kişidede olmuyor genelde doğruyu biliyor tahmin edebiliyorlar doktorlar ama aradada olsa çıkabiliyor öyle dönen dediğim gibi sen yinede herşeye hazırlıklı ol😊 sağlıkla gelsin kuzucuk 🙏
Elif_49 Benim 14 de erkek bence dedi 17 de kız olduğunu ogrendim . Ve değişmedi inşallah sağlıkla hayırla kızım olacak 💋